• تهران، انتهای یادگار امام جنوب خیابان امامزاده عبدالله پلاک 28

مقایسه اسپیلت و کولرگازی پنجره ای

  • خانه / مقایسه اسپیلت و کولرگازی پنجره ای

مقایسه اسپیلت و کولرگازی پنجره ای

تاسیسات و تجهیزات ملل

تاسیسات ملل

مقایسه اسپیلت و کولرگازی پنجره ای
مقایسه تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت در مقابل واحدهای AC بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای

اغلب از ما پرسیده می شود ، تهویه مطبوع اسپلیت چیست؟ اما تفاوت بین تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت و یک واحد AC بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. واقعاً به این مسئله می رسد که فضای شما چقدر است و چیدمان کلی خانه شما. تهویه مطبوع تقسیم اسپیلت طول می کشد تا اتاق بیش از یک دستگاه تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای ، اما این لزوما به این معنی نیست که یک واحد بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای است بهتر. اگر قبلاً برخی از مقالات ما را خوانده اید ، ما می خواهیم که پاسخ صحیح و صادقانه به سوالات مردم بدهیم. . در این مقاله ، به این سؤالات پاسخ خواهیم داد ، “کولر گازی اسپلیت چیست؟” ما شروع خواهیم کرد به بحث در مورد اینکه تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت ، تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای چیست ، و سپس به بررسی جوانب منفی و جوانب مثبت هر یک می پردازیم.

اسپلیت در مقابل تهویه هوا بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای – کدام یک بهتر است؟

قبل از اینکه ما به هر بیشتر به بسته بندی در مقابل بحث تهویه هوا تقسیم اسپیلت ، شما باید برای تحقق بخشیدن به آنچه این دو نام در واقع برای اشاره – روشی که در آن این واحد ها ساختار .

اول ، هیچ کس از واحد AC بهتر از دیگری نیست. نوع واحد مورد استفاده به طور معمول بر اساس ساختار خانه شما بنا شده است و سیستم تهویه مطبوع اسپلیت رایج ترین آن است. در ساده ترین شرایط ، سیستم های تهویه مطبوع مرکزی به دو دسته تقسیم می شوند:

تهویه هوا را تقسیم کنید اسپیلت

تهویه هوا بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای

تفاوت بین سیستم های تقسیم شده اسپیلت و بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای دقیقاً در نحوه تنظیم این نوع واحدها بنا شده است. به اتومبیل خود فکر کنید – اگر موتور در جلو باشد ، آن را “موتور جلو” می نامند ، در حالی که اگر موتور شما در عقب باشد (مانند پورشه 911 محبوب من) ، آن را “ماشین با موتور عقب” می نامند. ” آنها هر دو ماشین هستند و هر دو به یک روش کار می کنند – با موتور قابل احتراق – اما با این وجود ، آنها بر اساس نحوه ساخت ساختاری نام های مختلفی دارند. با تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت و تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای نیز به همین صورت است. اما بیایید کمی عمیق تر به هر یک شیرجه بزنیم.

تهویه مطبوع اسپلیت چیست؟

وقتی شخصی به تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت مراجعه می کند ، به نحوه تنظیم این واحد مراجعه می کند. تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت از دو واحد جداگانه ، یک واحد کندانسور و یک سیم پیچ تبخیر (به ترتیب به عنوان “کندانسور” و “کویل” به ترتیب در دست کوتاه یا عامیانه تشکیل شده است). از این دو واحد جداگانه است که یک تهویه مطبوع اسپلیت نام خود را می گیرد. این واحدها به مجموعه ای از لوله های مس معروف است به عنوان “خط خط” ، که مبرد را از یک واحد به واحد دیگر منتقل می کند. در اینجا چند نمونه از واحدهای تقسیم AC آورده شده است: تهویه هوا اسپلیت Carrier Split .

تهویه مطبوع اسپلیت چیست؟ کندانسور و کویل

اگرچه نگاهی عمیق به اجزای دستگاه تهویه مطبوع اسپلیت فراتر از محدوده این مقاله است ، درک این که هر یک از این مؤلفه ها چیست ، مهم است. ساده ترین روش برای اینکه بگویید سیستم تهویه مطبوع اسپلیت دارید این است که ببینید آیا دو قسمت به سیستم تهویه مطبوع خود دارید یا خیر. اگر یک قسمت در داخل ، یا در اتاق زیر شیروانی یا کمد دارید ، یک واحد AC تقسیم شده دارید. اگر سیستم تهویه مطبوع شما فقط یک قطعه دارد (به طور معمول در پشت بام) و یک تکه از ساخت و ساز به داخل سقف یا روی دیوارمی رود ، یک واحد بسته بندی شده پنل داخلی نیز دارید.

تاسیسات ملل

سیستم AC تقسیم اسپیلت – واحد میعان کننده کندانسور

واحد تغلیظ ، یا کندانسور ، بخشی از یک سیستم تهویه هوا تقسیم اسپیلت است که در خارج واقع شده است. در ساده ترین توضیحات آن ، یک سیستم تهویه هوا از انرژی الکتریسیته استفاده می کند تا گرما را از داخل خانه شما بگیرد و آن را به بیرون منتقل کند (ساخت داخل خانه شما سردتر می شود). کندانسور جایی است که کمپرسور در آن قرار دارد. بنابراین ، برای ساده نگه داشتن آن ، واحد کندانسور جایی است که کمپرسور در واقع مبرد را فشرده می کند و باعث گرم شدن آن می شود. از آنجایی که فن بیش از این مبرد هوا (که اکنون در یک کویل فلزی قرار دارد) از هوا بیرون می زند ، مبرد بیشتر این گرما را از دست می دهد. به بیان ساده ، کندانسور جایی است که گرمای داخل خانه شما به هوای بیرون پرتاب می شود.

اگر به من اعتقاد ندارید ، این آزمایش کوچک را امتحان کنید: تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت خود را برای چند دقیقه بر روی انفجار کامل بچرخانید ، و هنگامی که شروع به دمیدن هوای سرد کرد ، به بیرون بروید و دست خود را روی کندانسور بگذارید (که اکنون می دانید بخش خارجی تهویه مطبوع تقسیم شده شماست). از آن دمیدن هوا گرم احساس میکنید… این هوای گرم گرمایی است که داخل خانه شما حذفونبود آن داخل خانه شما را. بسیار زیبا میکند

اسپیلت AC

قسمت تبخیری اواپراتور

سیم پیچ تبخیری (با نام مستعار اواپراتور سیم پیچ ) بخشی از یک دستگاه تهویه مطبوع تقسیم است که از داخل خانه شما است. وقتی گازها به سرعت گسترش می یابند ، آنها خنک می شوند ، زیرا من مطمئن هستم که همه شما از فیزیک دبیرستان می دانید … هیچ کدام از شما این را نادیده نگرفتید ، درست است کویل تبخیر ، مانند سیم پیچ ، بخشی از سیستم تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت شما است که در داخل خانه شما قرار دارد. معمولاً در کمد یا بالاتر از اتاق زیر شیروانی. اینجاست که مبرد که زمانی خارج از ان بوده است ، اکنون به سرعت در حال گسترش است (از طریق شیر انبساط ) برای خنک شدن به بالای یخ زدگی (در صورت خنک شدن به پایینیخ زدگی ، کویل شما به یک قطعه یخ از رطوبت طبیعی موجود در هوا تبدیل می شود – اگر این اتفاق رخ داده است ، ببینید چرا تهویه مطبوع من در حال انجماد است؟) از آنجا که هوای داخل خانه شما بر روی سیم پیچ شما منفجر می شود ، مبرد گرمای داخل خانه شما را جذب می کند. به بیان ساده تر ، کویل تبخیر جایی است که در واقع هوای داخل خانه شما در یک سیستم تهویه مطبوع تقسیم شده سرد می شود.

تاسیسات ملل

چرا تهویه مطبوع اسپلیت در دو قطعه؟

بزرگترین تفاوت بین تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت و تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای در اندازه آنها است . تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت معمولاً سه برابر اندازه یک واحد بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای است ، وقتی تمام قسمت های آنها را به هم اضافه می کنید. این بخشی از دلایلی است که باعث می شود سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت با دو قطعه جداگانه – یکی در داخل ، و دیگری در خارج از کشور قرار بگیرند. بنابراین ، شما ممکن است بپرسید ، چرا جهنم این Behemoth را بدست می آورم؟ در واقع دلایل مختلفی وجود دارد – بیایید به جوانب مثبت و منفی تهویه مطبوع تقسیم شویم.

تقسیم جوانب تهویه مطبوع:

مزایا

تهویه مطبوع اسپلیت را می توان در مکان های مختلفی قرار داد: کمد ، اتاق زیر شیروانی ، گاراژ و غیره.

تهویه مطبوع اسپلیت برای تعمیر و نگهداری راحت تر و ارزان تر است.

آنها معمولاً ساکت ترو کم صداتر هستند.

معایب تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت:

دسترسی به آنها در بعضی مواقع دشوار است ، غالباً در مواردی که در قسمت دور اتاق زیر شیروانی قرار دارد.

بنابراین با وجود این همه مزایای سیستم تهویه مطبوع تقسیم شده ، میتوانید تفاوت دیگری پیدا کنید؟ خواندن را ادامه دهید …

تهویه مطبوع بسته بندی کولرگازی پنجره ای چیست؟

بنابراین شما توضیحی راجع به تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت در بخش بالا را مطالعه کرده اید ، پس بیایید در مورد تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای صحبت کنیم. اگر به یاد داشته باشید ، تهویه مطبوع اسپلیت تهویه مطبوع است که به دو قسمت مختلف تقسیم می شود ، از این رو نام. یک تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای ، هر دو این اجزا را در یک بسته بندی زیبا و زیبا و کوچک ، یکپارچه کرده و نام آن را – تهویه مطبوع بسته بندی شده – کولرگازی پنجره ای مینامند .

تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای شامل تمام مؤلفه هایی است که یک سیستم تهویه مطبوع تقسیم اسپیلت دارد ، اما آنها را در یک سیستم کوچکتر و جمع و جور تر قرار می دهد. بنابراین ، شما هنوز هم ممکن است تعجب کنید – چرا من فقط می توانم یک سیستم بسته دریافت کنم تهویه مطبوع تقسیم می شود؟ ما تنها در یک ثانیه درباره جوانب مثبت و منفی یک کولر بسته بندی شده بحث خواهیم کرد ، اما بزرگترین دلیل استفاده مردم از دستگاه های تهویه مطبوع بسته بندی شده بر روی سیستم های اسپلیت HVAC در واقع نتیجه فضا است – تهویه مطبوع بسته بندی معمولاً در صورت وجود ندارد. فضای کافی برای تهویه مطبوع تقسیم شده.اسپیلت چند نمونه از واحدهای AC بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای آورده شده است: واحدهای AC بسته بندی شده روز و شب . بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی یک تهویه مطبوع بسته بندی شده بیندازیم.

کولرگازی پنجره ای

مزایای تهویه مطبوع:

تهویه مطبوع بسته بندی شده در شرایطی که فضای کافی در اتاق زیر شیروانی یا کمد برای تهویه مطبوع وجود ندارد ، قابل استفاده است.

تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای روی سقف یا پنجره است – خارج از دید ، خارج از ذهن.

سیستم تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای:

تهویه مطبوع بسته بندی کولرگازی پنجره ای به طور معمول باید روی پنجره نصب شود که اگر به درستی بسته نشود ، می تواند با گذشت زمان منجر به نشت شود.

تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای باید روی قفسه های پنجره ای جوش داده شده نصب شود – بیشتر شرکت ها این توانایی را ندارند

تهویه مطبوع اسپلیت در مقابل بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای – کدام نوع تهویه هوا را باید انتخاب کنم؟

تصمیم: تهویه مطبوع را تقسیم کنید یا بسته بندی کنید؟

اگر جایگزین سیستم تهویه مطبوع موجود خود هستید:

آن را با همان نوع تهویه هوا که در حال حاضر دارید جایگزین کنید.

اگر آنها تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت را در طراحی خانه ادغام نکرده اند ، آیا واقعاً تغییر کرده است زیرا شما در حال خرید واحد جدید هستید؟ احتمالا نه. هر دو نوع تهویه مطبوع همان هدف نهایی را دارند و صادقانه بگویم ، هیچ یک از سیستم های تهویه مطبوع بهتر از دیگری نیستند. آنها فقط راه های مختلفی برای فضای شما هستند

قیمت دستگاه تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت در مقابل واحد AC بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای

علیرغم آنچه اعتقاد شما بسیاری از فروشندگان را دارد ، تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت و تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای (برای مدل های قابل مقایسه) تقریباً با همان قیمت هستند. برخی به شما می گویند که سیستم های بسته بندی شده ارزان تر هستند زیرا به زمان کمتری نیاز دارند ، اما یک واحد بسته بندی شده اگر به درستی نصب شود نیاز به زمان مناسب دارد . یک شرکت معتبر ، صحت و سقم سقف یا پنجره را بررسی کرده ، همه تخلفات را بررسی کرده و پلنوم را اصلاح می کند تا مطمئن شود که همه چیز به درستی با واحد جدید سازگار است. به پیمانکار خود دست نزنید ، به ما اعتماد کنید … در طولانی مدت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت در اینجا مقاله ای وجود دارد که می تواند مفید .

افکار نهایی در مورد اسپلیت در مقابل تهویه هوا بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای

در پایان روز اگر جایگزین سیستم تهویه مطبوع خود هستید ، آن را با همان روشی که الان جایگزین کرده اید جایگزین کنید. یکی بهتر از دیگری نیست ، حتی اگر سیستم تهویه مطبوع تقسیم شده اسپیلت دارای ویژگی های راندمان بیشتری در مقایسه با تهویه مطبوع بسته بندی شده کولرگازی پنجره ای باشد

تاسیسات و تجهیزات ملل

09125969104

09128982880

02166631357

نظر دهید